

Levering
-
Hoe lang duurt het voordat de foto's klaar zijn?
-
We houden een bewerkingstermijn aan van 4-5 weken na afloop van de fotoweek. daarna worden de inlogkaartjes besteld en naar de school of instelling gestuurd.
-
Hoe lang duurt het voordat bestelde foto's geleverd worden
-
Dat is gemiddeld 2-3 werkdagen, afhankelijk van de feestdrukte of tijdstip van de dag waarop u besteld heeft
-
Hoe lang duurt het voordat een reportage klaar is.
-
Een familiereportage duurt ca 2 weken voordat deze klaar is en voor een bruidsreportage houden we 6-8 weken aan.

Korting
-
Mijn kortingscode doet het niet!
-
Klik op de online link en kijk naar welke reportage deze link gaat. Het kan zijn dat uw kortingscode alleen voor een bepaalde reportage geldt
-
Hoe lang is de kortingscode geldig?
-
U vindt de termijn waar u de kortingscode gevonden heeft. Als u het niet kunt vinden, kopieer het URL adres dan uit de browserbalk en stuur die in een mail naar ons en wij kijken dan met u mee.

Pakketten
-
Kan ik alle fotopakketten combineren?
-
voor de schoolfoto's mag u alle pakketten combineren
-
pakketten andere scholen kunt u niet gebruiken
-
Ik heb de foto's al besteld, kan ik nog een wijziging doorgeven?
-
de schoolfoto's worden door een externe drukker geleverd. vanwege de automatisering en de op maat gekozen foto's kunnen er geen wijzigingen aangebracht worden.

geld terug
-
Kan ik geld terug krijgen als ik al besteld heb?
-
Als u zelf een verkeerd pakket gekozen heeft kunt u geen geld terug krijgen.
-
Als er een fout door ons in het systeem zit, stuurt u ons dan zo snel mogelijk, vóór het bestellen, een email of een whatsapp berichtje. wij laten u dan zo spoedig mogelijk weten wanneer het verholpen is. Wij passen dan ook de prijs aan. Als u toch betaald terwijl u al weet dat het niet in orde is, dan kunnen we niet beloven dat het geld altijd terug betaald wordt.
-
als u de pagina verlaat blijft uw winkelwagentje in de meeste gevallen nog bewaard en kunt u de bestelling op een later tijdstip doorzetten.
-
Ik heb de foto's al besteld, kan ik nog een wijziging doorgeven?
-
de schoolfoto's worden door een externe drukker geleverd. vanwege de automatisering en de op maat gedrukte foto's kunnen er geen wijzigingen of correcties plaatsvinden

logincodes
-
Kan ik een nieuwe logincode aanvragen?
-
Wanneer u uw logingkaartje kwijt bent dan kunt u een foto van uw kind doorsturen via whatsapp, met de vraag om een nieuw loginkaartje, en met de naam van de school en de klas. Vanwege de privacywet hebben we geen namen meer van kinderen.
-
Kan ik logincodes van verschillende scholen of instellingen combineren in 1 bestelling?
-
Dat lijkt te kunnen, maar dan betaald u zelf de verzendkosten en wordt de bestelling thuis bezorgd. We hebben het nog niet getest, maar als u het wilt testen voor ons, dan horen we graag wat het resultaat was.