top of page
IMG_2821.jpg

Op deze pagina vindt u antwoorden op veel gestelde vragen.

Staat uw vraag er niet tussen, stuurt u uw vraag dan gerust door via een email. Wij zullen uw vraag dan zo snel mogelijk beantwoorden.

Wilt u sneller antwoord, stuur ons dan een berichtje via whatsapp of probeer ons te bellen via 06-17320365

Wij beantwoorden geen vragen op zondag. Dan is het onze rustdag.

DSC_2478-126.jpg

Levering

  • Hoe lang duurt het voordat de foto's klaar zijn?

  • We houden een bewerkingstermijn aan van 4-5 weken na afloop van de fotoweek. daarna worden de inlogkaartjes besteld en naar de school of instelling gestuurd.

  • Hoe lang duurt het voordat bestelde foto's geleverd worden

  • Dat is gemiddeld 2-3 werkdagen, afhankelijk van de feestdrukte of tijdstip van de dag waarop u besteld heeft

  • Hoe lang duurt het voordat een reportage klaar is.

  • Een familiereportage duurt ca 2 weken voordat deze klaar is en voor een bruidsreportage houden we 6-8 weken aan. 

DSC_3779-1.jpg

Korting

  • Mijn kortingscode doet het niet!

  • Klik op de online link en kijk naar welke reportage deze link gaat. Het kan zijn dat uw kortingscode alleen voor een bepaalde reportage geldt

  • Hoe lang is de kortingscode geldig?

  • U vindt de termijn waar u de kortingscode gevonden heeft.  Als u het niet kunt vinden, kopieer het URL adres dan uit de browserbalk en stuur die in een mail naar ons en wij kijken dan met u mee.

DSC_2523-9.jpg

Pakketten

  • Kan ik alle fotopakketten combineren?

  • voor de schoolfoto's mag u alle pakketten combineren

  • pakketten van andere scholen kunt u niet gebruiken

DSC_2295-2.jpg

Downloads

  • Kan ik de foto's ook als download bestellen?

  • Ja, u kunt de foto's ook als download bestellen. Via de startpagina, waar u via de link op uw loginkaart uitkomt, kunt u op de knop 'downloads bestellen' klikken en dan komt u bij een formulier waar u de fotonummers handmatig moet invullen. deze fotonummers vindt u op de foto's op de bestelpagina. Wanneer u met de muis over de foto gaat die u wilt hebben, komt het fotonummer omhoog. Deze vult u in op het formulier, die u vervolgens als email doorstuurt naar ons.

DSC_2309-4.jpg

Wijzigingen

  • Ik heb de foto's al besteld, kan ik nog een wijziging doorgeven?

  • de schoolfoto's worden door een externe drukker geleverd. vanwege de automatisering en de op maat gedrukte foto's kunnen er geen wijzigingen of correcties aangebracht worden

DSC_2661-111.jpg

geld terug

  • Kan ik geld terug krijgen als ik al besteld heb?

  • Als u zelf een verkeerd pakket gekozen heeft kunt u geen geld terug krijgen.

  • Als er een fout door ons in het systeem zit, stuurt u ons dan zo snel mogelijk, vóór het bestellen, een email of een whatsapp berichtje. wij laten u dan zo spoedig mogelijk weten wanneer het verholpen is. Wij passen dan ook de prijs aan. Als u toch betaald terwijl u al weet dat het niet in orde is, dan kunnen we niet beloven dat het geld altijd terug betaald wordt. Dit zal per situatie beoordeeld worden.

  • Als u de pagina verlaat blijft uw winkelwagentje in de meeste gevallen nog bewaard en kunt u de bestelling op een later tijdstip doorzetten.​​

DSC_2481-8.jpg

logincodes

  • Kan ik een nieuwe logincode aanvragen?

  • Wanneer u uw logingkaartje kwijt bent dan kunt u een foto van uw kind doorsturen via whatsapp, met de vraag om een nieuw loginkaartje, en met de naam van de school en de klas. Vanwege de privacywet hebben we geen namen meer van kinderen.

  • Kan ik logincodes van verschillende scholen of instellingen combineren in 1 bestelling?

  • Dit lijkt te kunnen, maar dan betaald u zelf de verzendkosten en wordt de bestelling thuis bezorgd. We hebben het nog niet getest, maar als u het wilt testen voor ons, dan horen we graag wat het resultaat was.

bottom of page